Monday, April 20, 2009

-24- Masih Yang Sama Walau Berbeza...

DuaSatuKosongEmpatKosongSembilan.
DuaPuluhEmpatTahun.
Alhamdulillah.Syukur ke hadratMu Ilahi
kerna masih beri aku ruang dan peluang
untuk terus hidup berjuang
atas pentas ujian ini
ku mohon agar terus diberi kekuatan
ketabahan dan kesabaran
untuk terus berjalan
meredah onak duri yang menghiasi laluan

Wahai Zat Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Yang Memegang rohku
Yang keranaNya aku ada dimuka bumi ini
Yang kepadanya aku akan kembali nanti
ku syukuri segala nikmat kurniaan yang Engkau beri
tak terhingga. Alhamdulillah.
ku mohon keredhaanMu Ya Allah
lindungi aku, berkatilah hidupku,
tetapkanlah aku dalam jalanMu
jangan Engkau biar aku sendirian...

untuk mereka yang mengingati
Terima Kasih atas doa kalian.

semoga duapuluhtigatahun yang sudah berlalu jadi teladan dan sempadan.



kasih selalu

Siti Zaleha.

2 comments:

  1. Happy birthday to u makcek jalea... May God bless u with a good future career, life and hubby. Lotsa luv.

    ReplyDelete
  2. Thankyu mcek isz dear=) semoga makbul doa anda=), amin.

    ReplyDelete