Saturday, April 25, 2009

Saya Tumpang Bahagia Mereka...

Today's zanna's day...dia salah seorang teman baik yang dianugerahkan pd saya=) Ya, hari ini adalah hari yg sangat penting dan penuh makna untuk dia sebab hari ni dia berjaya diterima masuk ke dalam bar dan saya tumpang gembira dan bangga. hari ini cita2 dan impian dia menjadi nyata=) Congratulations my dear..semoga menjadi seorang pengamal undang2 muslimah yang berjaya dunia akhirat dan tabah hadapi liku-liku perjalanan ini amin..my prayers are always with you..

saya pun tumpang dua kaki hadir untuk sama memeriahkan majlis mereka yang berjaya^_^ bersama2 ibu zanna, temannya dan anak buahnya. Ya, ini kali pertama saya sampai ke Kompleks Mahkamah Jalan Duta, sebelum2 ni main lalu sajalaa..biasala, dunia saya berbeda dan tidak memerlukan kunjungan kerap ke sini.heh..dan Ya sekali lagi, ini juga merupakan kali pertama saya menyaksikan upacara long call...ya, saya pernah berharap dpt berada dlm majlis seumpama ini suatu masa dulu, tapi tidak kesampaian, masa dan keadaan tidak mengizinkan. bukan rezeki saya untuk sama2 memeriahkan suasana pada ketika itu..tapi saya yakin, suasana ketika itu dan suasana yang pagi tadi turut saya rasai adalah sama. penuh dengan emosi. sebak suka gembira danpelbagailagi bercampur menjadi satu. and full with inspiring stories. dan juga semestinya dipenuhi oleh insan2 penting yang menjadi tulang belakang sumber kekuatan mereka untuk sampai ke tahap itu. saya belajar sesuatu disitu.

Tahniah kepada mereka yang telah (dan akan) berjaya diterima masuk ke dlm bar.


_____________________________________________________

walau ada sedikit kesal dan kecewa atas sebab2 tertentu, ianya tidak menjejaskan tahap kegembiraan saya.

No comments:

Post a Comment